Nabava
Nabava je ena ključnih funkcij podjetja, saj uspešno delovanje v veliki meri vpliva na dobičkonostnost podjetja. Z uporabo naprednih sistemov za obdelavo podatkov in izdelovanjem analiz lahko podjetja hitro zberejo zanesljive in uporabne informacije, ki jim pomagajo načrtovati izboljšave svojih nabavnih procesov in s tem doseči svoje poslovne cilje.
Z dobro analizo nabavnih procesov in uvajanjem strategij za izboljšanje učinkovitosti in zmanjšanje stroškov lahko podjetja povečajo svojo dobičkonost in dosežejo svoje dolgoročne cilje
Tipi analiz:
- Nadzor stroškov nabavljenih materialov
- Analiza cen materialov
- Porabljen čas za nabavne aktivnosti
- Natančnost in kakovost prejetih dobav
- Količnik obračanja zalog
Cilji:
- Skrajšanje časa potrebnega za nabavo in dostavo materiala
- Znižanje cen in stroškov dostave materialov
- Optimizacija transportnih poti za zmanjšanje stroškov
- Ocena zanesljivosti posameznih dobaviteljev
- Identifikacija in odstranjevanje dejavnosti z nizko dodano vrednostjo
- Razvoj močne osnove za optimizacijo stroškov in pogajanje z dobavitelji
- Primerjava dobaviteljev glede na različne kriterije, kot so cena, količina in kakovost
- Zmanjšanje zalog na optimalno raven za učinkovito proizvodnjo